dinsdag 12 juni 2012

Nellie en Cezar - Allemaal Cijfers

Een leuke kant van mijn 'job' is het krijgen van pakjes.Er mogen in die pakjes dan wel altijd boeken zitten die ik zelf schreef, toch blijft het elke keer weer heel spannend en erg feestelijk. Het voelt steeds weer alsof je een kadootje krijgt.
Hoewel je de tekst heel goed kent, en de illustraties in de eindfase al digitaal hebt mogen bewonderen, is het toch iedere keer weer afwachten hoe het boek er in het echt uit zal zien.
Zullen de kleuren niet teveel van hun helderheid verliezen tijdens het drukken?
Zal er toch niet nog net op het laatst een foutje in de opmaak sluipen?
Gisteren mocht ik weer een pakje ontvangen. Het Nellie- en Cezarboek waar ik een hele tijd geleden de tekst voor schreef.
Als kind had ik een hekel aan rekenen. Ik had zelfs nachtmerries over cijfers die mij in breuken hakten... Wie had toen kunnen denken dat ik ooit nog een telboek op rijm zou schrijven? 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten