Posts tonen met het label alles goed. Alle posts tonen
Posts tonen met het label alles goed. Alle posts tonen

woensdag 8 mei 2013

Alles Goed!


Inge Misschaert en ikzelf doken vandaag even de televisiestudio in om onze thrillers 'Schaak' en 'Moordgriet' voor te stellen. Instituut Pauline R zorgde in de make-up voor een iets bruiner kleurtje en daarna mochten we plaatsnemen op de sofa. Twee keer zelfs. Eenmaal samen met de band 'Upperlip Orchestra' voor de teaser op vrijdag en eenmaal voor het eigenlijke interview de volgende dag.
 
 

Wat we allemaal wel en niet vertelden zie en hoor je dus binnenkort op je regionale zender!

maandag 27 augustus 2012

Het interview


Enkele weken geleden mocht ik samen met Inge Mischaert en Kristina Ruell plaatsnemen op de bank in het praatprogramma 'Alles Goed' op WTV/Focus
Benieuwd?
Klik dan op de link hieronder!

Interview 'De Grote Reis Van Kleine Schildpad'.