Posts tonen met het label interview. Alle posts tonen
Posts tonen met het label interview. Alle posts tonen

donderdag 13 februari 2014

Wat doet een auteur?


Onlangs ontving ik onderstaand mailtje van een lezer.

Dag Inge Bergh,
 
Ik heb voor mijn boekbespreking jouw boek gelezen en ik vond het zo spannend dat ik het zelfs leuk vond en meestal haat ik lezen. Sorry maar het is zo. Waarom moet je boeken lezen eigenlijk? De meeste boeken verfilmen ze en dat is toch altijd indrukwekkender dan al die lettertjes.  Misschien een ideetje voor jouw boek?  Moest Moordgriet in de cinema komen ga ik zeker nog een keer kijken.
Ik heb een klein probleempje. Op je website vond ik het antwoord op de meeste van mijn vragen. Maar niet op de vraag: hoe vult de auteur zijn of haar dag?
Daar zeg je niets over. Wat doe jij overdag? Bijvoorbeeld als je boek af is. Kun je mij aub een planning doorsturen?

Met vriendelijke groeten,

Maikel
  
Speciaal voor Maikel en alle andere lezers die ook wel eens benieuwd zijn naar wat ik zo allemaal doe overdag, maakte ik onderstaand filmpje. Natuurlijk doe ik niet alles uit het filmpje in één dag. En soms sta ik gewoon te koken en te dweilen, maar dat zie je dus niet in het filmpje ;-) )
 

 
 

woensdag 8 mei 2013

Alles Goed!


Inge Misschaert en ikzelf doken vandaag even de televisiestudio in om onze thrillers 'Schaak' en 'Moordgriet' voor te stellen. Instituut Pauline R zorgde in de make-up voor een iets bruiner kleurtje en daarna mochten we plaatsnemen op de sofa. Twee keer zelfs. Eenmaal samen met de band 'Upperlip Orchestra' voor de teaser op vrijdag en eenmaal voor het eigenlijke interview de volgende dag.
 
 

Wat we allemaal wel en niet vertelden zie en hoor je dus binnenkort op je regionale zender!

maandag 27 augustus 2012

Het interview


Enkele weken geleden mocht ik samen met Inge Mischaert en Kristina Ruell plaatsnemen op de bank in het praatprogramma 'Alles Goed' op WTV/Focus
Benieuwd?
Klik dan op de link hieronder!

Interview 'De Grote Reis Van Kleine Schildpad'.