Posts tonen met het label eerstelezertje. Alle posts tonen
Posts tonen met het label eerstelezertje. Alle posts tonen

dinsdag 31 maart 2015

Recensie Tok Is Het Beu door de jonge lezertjes van basisschool St. Jozef uit Merksem

De leerlingen van basisschool Sint-Jozef uit Merksem (en hun ouders) lazen tijden de Jeugdboekenweek een heleboel boeken. Ze mochten ook over elk boek eerlijk hun mening kwijt.


dinsdag 16 september 2014

Daar is mijn kip!

Kindje in het eerste of tweede leerjaar?
Wees er dan als de kippen bij!
Hol, snel, vlieg, race of huppel nu naar de boekenwinkel.
Want TOK IS HET BEU ligt er vers in de rekken.
Twee avonturen in één boek.
En dat voor een appel en een ei.